V úterý 1. 4. čekaly předškoláky ze všech tříd aktivity v MŠ s lektorkou - zábavný trénink mozku - tzv. Mozkoherna. Děti si vyzkoušely mnoho zajímavých aktivit zaměřených na postřeh, logické myšlení, koordinaci apod.
Ve čtvrtek 3. 4. proběhlo v MŠ pro všechny děti divadelní představení - maňáskové divadlo manželů Mokrošových, konkrétně divadelní pásmo složené ze tří pohádek: Budka v poli, O Budulínkovi, Máša a medvěd.
V pátek 4. 4. navštívili předškoláci ze třídy sportovní, přírodní a hudební Centrum tradiční lidové kultury v Třebíči - Šmeralův statek - kde se účastnili velikonočního programu Hody, hody doprovody.
V úterý 15. 4. se v MŠ uskutečnila zábavná show moderátora Milana Řezníčka - představení s názvem Kouzelná plavba.
Na Den Země v úterý 22. 4. šli předškoláci ze třídy sportovní, přírodní a hudební na Karlovo náměstí na program pořádaný u příležitosti oslav Dne Země.
Ve čtvrtek 24. 4. čekal předškoláky ze třídy hudební, sportovní a Rolnička naučný přírodovědný program (Křížem krážem depozitářem) v Depozitáři Muzea Vysočiny Třebíč na Kosmákově ulici.
V úterý 29. 4. jeli předškoláci ze třídy přírodní a všechny děti ze třídy hudební do Alternátoru Třebíč - na program Den Země v Alternátoru.
Ve stejný den, tedy 29. 4. měly ostatní třídy výtvarnou dílnu s paní Komárkovou - tvoření ze skla. Pro třídu Zvoneček byl program naplánován od 9:00, od 10:15 pro třídu sportovní; třída Rolnička měla tuto aktivitu jako odpolední tvoření s rodiči.
Ve středu 30. 4. proběhl pro předškoláky (ze třídy přírodní a hudební) v MŠ projektový den od Malé technické univerzity – název: Malý zpracovatel odpadů. Program zahrnoval blok činností uvnitř MŠ (děti tvořily formou spolupráce cestu odpadů pomocí stavebnice Lego Duplo, hrály si na zpracovatele odpadu, zapojily se do diskuze o třídění odpadů, dozvěděly se podstatné věci i zajímavosti), a blok aktivit venku - zde se jednalo o recyklaci papíru - tvorbu ručně vyráběného papíru ze starého, pomixovaného, papíru, zdobení pomocí přírodnin. V MŠ se následně vzniklý papír vylisoval a nechal uschnout a děti tak kromě výsledného produktu, tj. vlastnoručně vyrobeného papíru, získaly i novou dovednost a poznatky.